Wednesday 6 January 2016

Miami

Fikk gode vibber på Gardermoen da jeg så at Ari Behn med entourage var på samme flight som meg til Miami, og tenkte at vi alle skulle være velsigna av Marthas engler på turen.






Det var før jeg satte meg i setet mitt ved siden av en russisk eks. fotomodell (av eget utsagn) og hennes datter, som før takeoff spurte om jeg kunne skaffe et par glass så de kunne drikke litt Pepsi. Jeg gikk og henta glass, som hun så fylte med vodka og Pepsi til oss alle. Flypersonalet så det, konfiskerte flaska og sa vi var heldige som ikke ble kastet av der og da.

Flyet ble etter det så forsinket at jeg mistet flyet videre til Bogota, så derfor må natten tilbringes på Hollywood International Airport. Heldigvis har jeg tørrfisk, julekaffe, aeropress og Cheryl i kassen som har lovet meg varmt vann gjennom natta gjennom :-)



            
                                                                                                 


No comments:

Post a Comment