Sunday 10 January 2016

Fersk fruktpønsh til lunch

De som sa (og skrev) at man trengte et par dager for å bli akklimatisert til Bogotas 2640 moh. hadde rett, ihvertfall for min del. Utover å se Zuccarello tape mot Capitals på lørdag har jeg ikke gjort stort annet en å sove siden fredag. Men nå er det søndag, jeg har våknet, sola skinner og jeg fikk dobbel porsjon omelett av kokken til frokost siden jeg ikke spiste i går. Gatene er stengt for alt annet en joggere og syklister og fruktjuiceselgerne er i toppform.

Mulig jeg bor i "feil" side av byen (i gamlebyen La Candelaria) men jeg skjønner ikke hvordan Nord Amerikas tredje største by etter New York og Mexico City, med nesten 9 millioner innbyggere, kan være så stille og rolig.

Har bestemt meg for å bli noen dager lengre en planlagt, og resepsjonisten sa hun kunne oppgradere meg til junior suite uten ekstra kostnad så lenge jeg valgte å bli :-)

Bogota og jeg begynner å bli venner.....

      Blå pottis og UFO øl                             My Casa


            
 Bilfri søndag med fersk fruktjuice overalt 

        


        




No comments:

Post a Comment